مفهوم شمارنده ها :
متغییر هایی که تا کنون ایجاد کرده ایم، هیچ محدودیتی در نوع اطلاعات که می توانستند در خود ذخیره کنند نداشتند. برای مثال اگر متغیری را از نوع int تعریف می کردید، می توانستید هر عدد صحیحی را در ان نگهداری کنید. ان مسئله برای متغیر های string و double هم وجود داشت اما در بعضی از شرایط، ممکن است بخواهید متغیر شما، اعداد محدودی را در خود نگهداری کند.برای مثال فرض کنید می خواهید متغیری از نوع عدد صحیح تعریف کنید و تعداد در های یک اتومبیل را در آن ذخیره کنید.قطعا نمی خواهید اجازه دهید که عدد 16327 در این متغیر ذخیره شود. برای رفع این مشکل می توانید از شمارنده ها استفاده کنید.
استفاده از شمارنده ها:
با استفاده از شمارنده ها نوع های داده ای جدیدی بر اساس نوع های داده ای موجود از قبیل int،long،short و یا byte بسازید.متغیر های که از این نوع داده ای جدید ایجاد می شوند، فقط می تواندد مقداری را داشته باشند که شما مشخص می کنید.به این ترتیب می توانید در برنامه از وارد شدن اعداد غیر منطقی در متغیر ها جلو گیری کنید.همچنین استفاده از شمارنده ها در کد باعث افزایش خوانوایی وضوح می شود.در بخش امتحان کنید بعدی، مشاهده خواهید کرد که چگونهمی توان برنامه ای ساخت که براساس ساعت، یکی از اعمال قابل اجرا در یک روز انتخاب کند.
امتحان کنید:استفاده از شمارنده ها
-
یک پروژه جدید به نام Enum Demo ایجاد کنید.
-
درقسمت طراحی فرم روی فرم دوبار کلیک کنید تا قسمت ویرایشگر کد باز بشود.سپس کد مشخص شده در زیر را در بالای پنجره، بعد از نام کلاس ...............
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: فصل چهارم _ بخش دوم _ شمارنده ها ، ،
برچسبها:
فصل چهارم _ بخش اول _ آرایه ها
مفهوم ارایه:
یکی از عمومی ترین نیازها در برنامه نویسی قابلیت نگهداری لیستی از اطلاعات مشابه و یا مرتبط به هم است. برای این مورد بایستی از ارایه ها استفاده کنید. ارایه ها لیستی از متغییر ها می باشندکه همه از یک نوع هستند برای مثال ممکن است بخواهید سن تمامی دوستان خود را در یک آرایه از اعداد صحیح و نام تمامی ان ها را در یک آرایه از رشته قرار دهید.
در این بخش با نحوه ایجاد، پر کردن و استفاده از آرایه در برنامه آشنا خواهید شد.
تعریف و استفاده از آرایه ها:
هنگامی که در برنامه یک آرایه تعریف می کنید، در حقیقت متغییری ایجاد می کنیم که بیش از یک عنصر را بتواند در خود نگهداری کند. برای مثال اگر متغیر رشته ای را به صورت زیر تعریف کنید فقط یک رشته را می توانید در آن نگهداری کنید:
فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ حلقه do
حلقه های do:
امتحان کنید: استفاده از حلقه do
-
یک فرم جدید ایجاد کنید
-
در قسمت طراحی فرم یک ListBox و یک کنترل Button اضافه کنید
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ حلقه do ، ،
برچسبها:
فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ دستورswitch
در بعضی مواقع باید شرط هایی را مشابه زیر بررسی کنید:
-
ایا نام مشتری برابرBryan است؟در این صورت عمل A را انجام بده.
-
آیا نام مشتری برابر Stephanie است؟در این صورت عمل B انجام بده.
-
ایا نام مشتری برابر با Cathy است؟در این صورت عمل C را انجام بده.
-
ایا نام مشتری برابر با Betty است؟در این صورت عمل D را انجام بده.
-
ایا نام مشتری برابر با Edward است؟در این صورت عمل E را انجام بده.
اگر بخواهید این کار را با استفاده از دستور if انجام دهید، باید ازکدی مشابه زیر استفاده کنید:
در این حال اگر بخواهید بعد از مدتی کد را به صورتی تغییر دهید که به جای استفاده از نام مشتری از نام کوچک او استفاده کند، چه کاری باید بکنید؟در این حالت باید عبارت Customer.Name را در تمام دستورات if به Customer.FirstName تغییر دهیدکه کار بسیار وقت گیری است همچنین استفاده از این روش خوانایی برنامه را نیز کم می کند. درمثال زیر با روشی آشنا می شویم که بتوانیم بهتر این شرط ها را بررسی کنیم.
مثال1:
-
یک پروژه جدید به نام Switch Demo ایجاد کنیدوName مربوط به فرم را برابر Switch قرار دهید.
-
با استفاده از جعبه ابزار یک ListBox به فرم اضافه کنید و خاصیت Name ان را برابر lstData ، خاصیت Dock را به Fill و خاصیت IntegralHeight را به False تغییر دهید.
-
هنگامی که کنترل ListBox در فرم انتخاب شده است به پنجره Properties بروید و خاصیت Items را انتخاب کنید و بر روی دکمه سمت راست آن کلیک کنید پنجره ای به نام String Collection Editor نمایش داده خواهد شد. مطابق شکل زیر پنج نام مختلف را در ان وارد کنید:
-
بر روی کلید ok کلیک کنید تا نام ها به ListBox اضافه شودو سپس بر روی ان دوبار کلیک کنید تا متد مربوط به رویداد SelectedIndexChanged ایجاد شود. کد زیر را در ان وارد کنید:
برنامه را اجرا کنید هر بار که روی نامی در listbox کلیک کنید کادر پیغامی مشابه شکل زیر مشاهده خواهید کرد.
چگونه کار می کند؟؟
اولین کاری که در رویداد باد انجام بدهید این است که متغییر های مورد نیاز را تعریف کنید. سپس باید مشخص کنید که کدام نام در انتخاب شده است برای این کار باید ایتمی که شماره آن برابر با خاصیت است را پیدا کنید و متن داخل آن ایتم را در متغییر قرار دهید که این کار به وسیله کد زیر صورت می گیرد:
استفاده از switch با و بدن حساسیت به نوع حروف:
همانند دستور if دستور Switch هم به بزرگی و کوچکی حروف حساس است به مثال زیر توجه کنید:
مثال 2:
استفاده از Switch با حساسیت به نوع حروف
-
قسمت طراحی فرم مربوط به مثال 1 را باز کرده و کنترلListBox را در فرم انتخاب کنید. از پنجره Propertiesمربوط به کنترل ListBox ، گزینه Item را انتخاب کنید و روی دکمه جلوی این خاصیت کلیک کنید تا پنجره String Collection Editor باز شود.
-
اسامی موجود در این پنجره را به گونه ای تغییر دهید که همانند شکل زیر همه با حروف بزرگ نوشته شوند.
روی دکمه ok کلیک کنید تا تغییرات این پنجره ذخیره شوند و سپس برنامه را اجرا کنید. مشاهده خواهید کرد که با کلیک بر روی ListBox هر یک از نامهای داخل کادر پیغامی که ظاهر می شود نام رنگ ها را نمایش نمیدهد.
چگونه کار می کند؟؟
دستورSwitch هم مانند دستور If نسبت به نوع حروف حساس است.بنا براین اگر در شرط دستور Switch از نام های BETTY ویا CATHY استفاده کنید، هیچ حالت مناسبی یافته نخواهد شد این مورد مانند این است که به صورت زیر از دستور If استفاده کنید:
برنامه را اجرا کنید مجددا بر روی یکی از اسامی درون لیست باکس کلیک کنید مشاهده خواهید کرد که نام افراد انتخاب شده و رنگ مورد نظر او را نمایش می دهد.
لینک های دانلود پروژه در ادامه مطلب
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره) برای این مجموعه آموزش زحمت زیادی کشیده
موضوعات مرتبط: فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ دستورswitch ، ،
برچسبها:
فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ دستور if
دستور if:
راحت ترین راه برای تصمیم گیری در ویژوال استفاده از دستور if است.در مثال زیر با نحوه کاربرد این دستور آشنا خواهیم شد:
مثال1:
یک دستور if ساده
-
یک پروژه جدید به نام Simple If ایجاد کنید.
-
ازجعبه ابزار یک کنترل Button بر روی فرم قرار داده و خصیت Name ان را برابر btnIf و خاصیت Text ان را برابر If قرار دهید.
-
روی این کنترل دوبار کلیک کنیدو کد زیر را در آن وارد کنید.
موضوعات مرتبط: فصل سوم _ کنترل روند اجرای برنامه _ دستور if ، ،
برچسبها:
مقایسه رشته ها در C#
مقایسه رشته ها
معمولا هنگامی که در دستورات if رشته ها را با یکدیگر مقایسه می کنید، به علت حساسیت برنامه به حروف کوچک و بزرگ با مشکل مواجه می شوید. با وجود اینکه هر دو کاراکتر “a”و “A” برای انسان ها یک معنی را دارند و یکسان تلقی می شوند، اما در کامپیوتر دو کاراکتر مجزا یک دیگر هستند. این مورد به عنوان حساسیت به نوع حروف شناخته می شود ببرای مثال اگر کد زیر را در برنامه خود اجرا کنید ، کادر پیغام نمایش داده نخواهد شد:
همانطور که ممکن است حدس زده باشید کلمه WINSTON که با حروف بزرگ است. با مقداری تغییر strName که با حروف کوچک است. تفاوت دارد و شرط اجرا نخواهد شد. اما در بیشتر مواقع شما نمی خواهید رشته ها را به این صورت مقایسه کنید پس باید راحی را پیدا کنید که ان ها را به حالت عادی و بدون در نظر گرفتن نوع حروف مقایسه کنید. در مثال زیر روشی را برای این کار مشاهده خواهیم کرد:
مثال
مقایسه رشته ها بدون در نظر گرفتن نوع حروف
-
یک پروژه جدید ایجاد کنید
-
در قسمت طراحی فرم از جعبه ابزار یک کنترل Button و یک کنترل TextBoxرا به فرم اضافه کنید. خاصیت Name کنترل Button را برابرbtnStringCompare و خاصیت Text ان را را برابر String Compare سپس خاصیت Name کنترل TextBox را برابر txtName و خاصیت Text ان را برابر Stephanie قرار دهید.
-
روی کنترل دوبار کلیک کنید و کد زیر را در متد ایجاد شده اضافه کنید.
لینک دانلو پروژه در ادامه مطلب
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: مقایسه رشته ها در C# ، ،
برچسبها:
فصل دوم _ بخش چهارم _ کاربا تاریخ ها در c#
استفاده از تاریخ ها
یکی دیگر از انواع داده ای که کاربرد زیادی دارد و احتمالا از آن زیاد استفاده خواهید کرد تاریخ ها هستند. این نوع متییر ها یک تاریخ را در خود نگه می دارند و درمثال بعدی با متغییر هایی که تاریخ را نگه داری می کنند بیشتر اشنا می شویم.
مثال1:
نمایش تاریخ روز
-
یک پروژه جدید به نام DateDemo ایجاد کنید.
-
با استفاده از جعبه ابزار یک کنترل Button به فرم جدید خود اضافه کنید. خاصیت Name ان را برابر btnDate و خاصیت Text ان را برابر Show Date قرار دهید.
-
روی دکمه دوبار کلیک کنید و در متد ایجاد شده کدزیر را اضافه کنید:
موضوعات مرتبط: فصل دوم _ بخش چهارم _ کاربا تاریخ ها در c# ، ،
برچسبها:
قالب بندی رشته ها در c#
هنگامی که می خواهید با رشته ها کار کنید ممکن است نیاز داشته باشید نحوه نمایش کاراکتر ها بر صفحه نمایش را تغییر دهید در مثال پایین این کار را انجام خواهیم داد:
مثال:
قالب بندی رشته ها
یک پروژه جدید به نام Float ایجاد کنید.
از جعبه ابزار یک کنترل Button به فرم اضافه کنید و خاصیت Name ان را btnDouble و خاصیت Text ان را برابر Double قرار دهید.
روی کنترل دو بار کلیک کنید و در متد ایجاد شده کد های زیر را وارد کنید.
موضوعات مرتبط: قالب بندی رشته ها در c# ، ،
برچسبها:
انواع متغیر ها در C#
–انواع متغیر در#C .
–عملگر ها در #C
......................
موضوعات مرتبط: انواع متغیر ها در C# ، ،
برچسبها:
تند نویسی در عملیات ریاضی در C#
در این مثال شما کدهای برنامه های مثال 2 از فصل 2 را به نحوی بسیار کوتاهتر خواهید نوشت. البته مسلما در ابتدا این نوع نوشتن نسبت به نوع طولانی آن ها غیر منطقی به نظر میرسد، اما به زودی، بعد از مقداری کار، از آن ها بیشتر استفاده خواهید کرد.
مثال: استفاده ار عملگر های مختصر شده
-
یک پروژه جدید ایجاد کنید و نام آن را IntegerMatch بگذارید.
-
یک کنترل Button روی فرم قرار دهید و خاصیت Text ان را Match Test و خاصیت Name ان را intMatch قراردهید.
-
سپس روی کنترل دوبار کلیک کنید و کدهای زیر را وارد کنید. ................
موضوعات مرتبط: تند نویسی در عملیات ریاضی در C# ، ،
برچسبها:
شارژر همه کاره – کوچکترین خروجی شارژ پرتابل
اکثر شارژرهای پرتابلی که تاکنون دیده شده پروژه های crowd-funded بوده اند؛ طرح هایی با یک خروجی pop-out. در ادامه ی این روند محصولی دیگر به بازار آمده به نام Charge All، اولین باتری پک در نوع خود دارای یک خروجی AC برای موبایل، تبلت، دوربین و هر وسیله ی دیگری که برق کمتر از ۸۵ وات نیاز دارد.
هروقت صحبت از شارژینگ می شود یاد این جمله می افتیم: «همه جا، همه وقت و همه چی». اولین نیاز این است که دستگاه تا حد ممکن پرتابل باشد و قدرت کافی داشته باشد تا دستگاه های شما را برای ساعت ها روشن نگه دارد. به نظر می رسد charge All به لطف کوچک و فشرده بودنش به این هدف رسیده باشد چراکه می توانید آن را داخل جیب، کیف دستی یا کوله خود قرار دهید. این خروجی قدرتمند در دو سایز عرضه شده است؛ سایز کوچک با ۱۲۰۰۰ میلی آمپر ساعت و سایز بزرگ با ۱۸۰۰۰ میلی آمپر ساعت ظرفیت. نوع بزرگتر دو خروجی یو اس بی و یک نشانگر ظرفیت باتری نیز دارد.
موضوعات مرتبط: درس هشتاد و دو شارژر همه کاره – کوچکترین خروجی شارژ پرتابل ، ،
برچسبها:
فصل دوم _ بخش اول _ کار با اعداد صحیح در c#
فصل دوم:
کار با متغیر ها_ اعداد صحیح
متغیر ها
متغیر مکانی است که شما در طول کار برنامه خود مقداری را در آن دخیره می کنید. بعد ها شما می توانید براساس مقدار آن متغییر تصمیم گیری کنید(برای مثال” آیا این متغیر برابر 79 است” و یا “آیا این متغیر بیشتر از 4 است؟”)یا عملیات ریاضی و محاسباتی روی آن انجام دهید. یا چیز های دیگر.برای دیدن انواع متغییر ها اینجا کلیک کنید
کار با متغییر ها
-
تعریف یک متغییر
مثال
بهتر است که قبل یا بعد از نام هر متغییر ی که تعریف می کنید نوع آن هم بنویسید مثلا در مثال بالا به جای int a مینویسیم int inta یا char chrb
حالا که کمی با تعریف متغییر آشنا شدید بهتر است که مثال هاای را حل کنیم
مثال1:
برنامه ای که یک واحد به متغییر اضافه میکند.
-
یک پروژه جدید ایجاد کنید به نام پروژ Variables
-
پنجره فرم 1 را مقداری کوچک تر کنید و یک کنترل Button از نوار ابزار در آن قرار دهید، خاصیت Text ان را Add 1 to intNumber و خاصیت Name آن را به btnAdd تغییر دهید فرم شما باید مشابه فرم زیر ......................
امیدوارم از آموزش خوشتون اومده باشه(نظر در مورد نحوه آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: فصل دوم _ بخش اول _ کار با اعداد صحیح در c# ، ،
برچسبها:
آموزش نشانه گذاری مجارستانی در C#
احتمالا متوجه شده اید که کنترل هایی که در فصل 1 ایجاد کردیم ساختار نام جالبی دارند.تمامی ان ها داری یک پیشوند هستند که نوع کنترل را مشخص می کند. این کار باعث می شود که به راحتی نوع کنترلی که با آن کار می کنید مشخص کنید.مثلا فرض کنید در برنامه خود یک کنترل دارید که نام آن Name است، بدون هیچ پیشوندی از قبیل lbl یا txt چطور می خواهید تشخیص دهید که این کنترل، یک کادر متنی (TextBox) که نام را از کاربر دریافت می کند یا یک لیبل که یک عبارت معروف به نام را در فرم معرفی میکند.
من تعدادی از پیشوند های پر کاربد در ویژوال را اینجا می زارم .(برای واضح تر دیدن عکس روی عکس کلیک کنید.) ...................
(نظر یادتون نره)
موضوعات مرتبط: آموزش نشانه گذاری مجارستانی در C# ، ،
برچسبها:
فصل اول _ آشنایی با c# و محیط برنامه
فصل اول :
به ویژوال C# خوش آمدید
نوشتن برنامه برای یک کامپیوتر همانند یاد دادن گره زدن بند کفش به یک کودک است.تا زمانی که شما نتوانید درست مراحل کار را بیان کنید هیچ کاری انجام نمی شود. ویژوال C# یک زبان برنامه نویسی است که به وسیله ان می توانید به کامپیوتر خود بگویید چه کار هایی را انجام دهد. اما کامپیوتر نیز مانند یک کودک است و فقط کارهایی را می تواند انجام بدهد که مراحل آن به وضوح مشخص شوند.اگر تا کنون هیچ برنامه ای ننوشته باشین ممکن است این کار مشکل به نظر برسد، البته در بعضی مواقع نیز به همین صورت است. اما خوشبختانه ویژوال C# زبانی است که سعی کرده است این موضوع را تا حد ممکن ساده کند و به شما اجازه میدهد تا کار های بسیار مشکل را به سادگی انجام دهید. درک اتفاقاتی که در سطوح پایین برای اجرای یک برنامه رخ می دهد هیچ وقت ضرری نداشته است، اما در ویژوال C# برای نوشتن یک برنامه نیازی به در گیری مسائلی از این قبیل ندارید و میتوانید به راحتی بر الگوریتم برنامه ای که می خواهید بنویسید تمرکز کنید.
برنامه هایی که به وسیله ویژوال C# نوشته می شوند می توانند بر روی سیستم عامل ویندوز اجرا شوند. حتی اگر تا کنون هیچ برنامه ای برای کامپیتر ننوشته باشید، در طول کتاب واجرای تمرینات بخش “مثال ها” بیشتر با جنبه های مختلف این زبان برنامه نویسی و همچنین .NET Framework آشنا می شوید به زودی متوجه خواهید شد که برنامه نویسی برای کامپیوتر به این اندازه که تصور می کنید، مشکل نیست. بعد از مدتی که با ان آشنا شدید، به راحتی می توانید انواع مختلف برنامه ها را با ویژوال C# بویسید. ویژوال C# (همانطور که از اسم .NET مشخص است) می تواند برای ایجاد برنامه های قابل استفاده در اینترنت مورد استفاده قرار بگیرد. شما می توانید با این زبان به راحتی برای دستگاه های موبایل برنامه بنویسید . نوشتن این نوع برنامه ها آنقدر ساده است اما احتمالا با این نکته موافقید که قبل از یادگیری و دویدن باید راه رفتن را اموخت بنابراین در این قسمت از آموزش در برنامه نویسی ویندوز تمرکز می کنیم.
در این فصل :
-
اموزش نصب برنامه
-
چگونگی ایجاد یک برنامه تحت ویندوز
نصب ویژوال C#
قبل از اینکه بتوانیم از ویژوال C# استفاده کنیم باید آن را در سیستم خود نصب کنیم
با قرار دادن CD ویژوال استودیو در درایو، برنامه نصب به صورت اتوماتیک اجرا می شود. اما اگر اجرا نشد می توانید فایل setup.exe را از درون درایو اجرا کنید. برای این کا ربه منوی start بروید و روی گزینه Run کلیک کنید در پنجره ای که باز می شود، D:\setup.exe را تایپ کنید(D نام درایوی است که CD یا DVD ویژوال استودیو در ان قرار دارد). بعد از اجرای برنامه Setup باید صفحه ای مشابه با شکل 1-1 ببینید
شکل 1-1
این پنجره مراحلی را که برای نصب باید طی کنید را نشان می دهد. برای اجرای درست فرایند نصب ویژوال استودیو نیاز دارد که یک سری ..................... (نظر درمورد آموزش یادتون نره)
موضوعات مرتبط: فصل اول _ آشنایی با c# و محیط برنامه ، ،
برچسبها:
Cameron Diaz
كامرون دياز:
كامرون در سي ام آگوست 1972 در سن ديه گو كاليفرنيا بدنيا آمد او هنرپيشه اي معروف و موفق است. كامرون دختر يك پدر آمريكايي كوبايي از نسل دوم و يك مادر كه مليتي آمريكايي ايتاليايي و آلماني دارد مي باشد.
استعدادش او را به مجلاتي مانند مادمازل و seventeen و فعاليتهاي تبليغاتي براي كمپانيهايي مانند Calina Klein و كوكاكولا و لويس كشاند. بعد از ترك كردن خانه در سن 16 سالگي او به عنوان مدل به دور دنيا رفت موفقيت حرفه اي او را به ژاپن، استراليا، مراكش و پاريس كشاند كامرون در سن 21 سالگي به كاليفرنيا برگشت.
در سال 1994 كامرون اولين نقش خود را در فيلم كمدي-اكشن ماسك بدست آورد و ستاره ما با كمدين بزرگ جيم كري روبرو شد. بدون هيچ تجربه قبلي او يك نقش اصلي در اين فيلم بازي كرد. بعد از بازي در فيلم ماسك كامرون دياز درخواستهاي زيادي از طرف چند فيلمساز برجسته براي بازي در فيلمهايشان دريافت كرد.
در حاليكه كامرون براي ايفاي نقش در نسخه تبديل .................
موضوعات مرتبط: درس سی ام هنر پیشه سینما كامرون دياز: ، ،
برچسبها:
نيكول كيدمن
نيكول در بيستم ژوئن سال 1967 در هاوايي بدنيا آمد. او يك ستاره سينماست و داراي شهرت فراواني است. پدرش يك متخصص شيمي و مادرش استاد پرستاري بود نيكول از سن 4 سالگي در سيدني استراليا پرورش يافت و اين علت شهرت او به لهجه منحصر به فردش است.
دوران كودكي او به شدت با فعاليتهاي اجتماعي پدر و مادرش آميخته بود مادرش كه يك فيمينيست تند و تيز بود و حتي حاضر نبود براي او عروسك بخرد پدرش او را با خرك ورزشي تمرين مي داد. ورزش يك قسمت از زندگي او در خانه بود نيكول مجبور بود در پايان روز با والدينش درباره يك نشريه سياسي يا اتفاقات روز بحث و گفتگو كند.
نيكول به شدت از اين اوضاع احساس بدي داشت همينطور كه بزرگ مي شد اولين تجربه بازيگري او در سن 6 سالگي بوقوع پيوست زمانيكه او در يك نمايش مدرسه اي در كريسمس ظاهر شد در سنين نوجواني آموزش رقص، تئاتر و پانتوميم ديد بخصوص علاقه شديد به رقص باله داشت.
امروزه اندام متناسب او بخشي از زيبايي اوست. اما در كودكي بخاطر قد بلندش نسبت به همكلاسيهايش خيلي متناسب نبود و چهره رنگ پريده او در جواني امتيازي براي او محسوب نمي شد.
او معمولاً در تئاتر « فيليپ استريت » در سيدني شركت مي كرد. علاقه اش به باله و هنرهاي نمايشي براي نيكول كافي بود تا به هنرپيشگي علاقه مند شود. در سال 1983 نيكول اولين نقش خود را در فيلم استراليايي "Bush Christmas" بازي كرد. او يك اثر به ياد ماندني در پيشينه استراليايي خود آفريد به طوريكه هنوز هر دسامبر تلوزيون آن را پخش مي كند. در سال 1985 زمانيكه او فقط 17 سال داشت به عنوان هنرپيشه زن سال در استراليا برگزيده شد. زمانيكه در آمريكا در فيلم پر هيجان "Dead Calm" ظاهر شد خيلي زود به عنوان يك هنرپيشه شناخته شده در كل دنيا پذيرفته شده بود نيكول بزرگ شده بود و زيبايي خاص خودش را پيدا كرده بود همانطور كه امروزه مي شناسيمش فيلم بعدي نيكول "Days of Thunder" نام داشت كه در زندگي آينده او اثر گذار بود. در فيلم ماشين مسابقه او دل تام كروز را دزديد و بالاخره در سال 1990 نيكول و تام در كلرادو ازدواج كردند. در چند سال بعد از آن نيكول در تقلا براي براي اين بود كه خود را نه ...................
موضوعات مرتبط: درس بیست و نهمین هنر پیشه سینما نيكول كيدمن ، ،
برچسبها:
تام هنكس
ام هنكس هميشه با صفاتي مانند مهربان خوش مشرب و دوست داشتني توصيف مي شود ( جيمي استوارت ). تماشاگران او را دوست دارند. ستارگان سينما او را الگو قرار داده اند مانند ويل اسميت آنها مي گويند كه دوست دارند يك زندگي حرفه اي مانند او داشته باشند.
او همچنين در نقش كاراكترهاي متفاوتي بازي كرده است از فيلمهاي عاميانه مانند "Bachelore Party" و "Volunteers" تا فيلمهاي دراماتيك مانند «فيلادلفيا» و «فارست گامپ» تام هنكس هميشه يك هنرپيشه سخت كوش بوده كه تلاش زيادي در خنداندن يا برانگيختن احساس ترحم مي كند زيرا او معمولاً به راحتي در ...........
موضوعات مرتبط: درس بیست و هشتمین بیو گرافی هنر پیشه سینما تام هنكس ، ،
برچسبها:
جوليا رابرتز
جوليا رابرتز در سميرنا؛ جورجيا (smyrna,Geargia ) در28اكتبر 1967 به دنيا آمد.
جوليا در اين سرزمين گرم و شرجي تربيت شده او لاغر است و 59 اينچ قد دارد با بدني ژرف. لاغر مانند ني با ساقهاي بلند با موهاي مجعد پرپشت. نمي توان گفت كه او خيلي زيبا است :
چشمان خاكستري و دهان بزرگش به خوبي احساسات را روي صحنه مي تواند بيان كند.
مادر جوليا بتي لو ( Bett-lou ) يك هنر پيشه و راز دار ( منشي ) كليسا است و پدرش والتر به عنوان فروشنده جاروبرقي و نويسنده و هنر پيشه كار مي كرد. او يك برادر بزرگتر به نام اريك داشت و يك خواهر بزرگتر به نام Lisa زمانيكه چهار سال داشت والدينش به خاطر مشكلات مالي از يكديگر جدا شدند مادرش بتي در سميرنا به همراه دو دخترش باقي ماند در حاليكه والتر به سمت آتلانتا رفت و برادر بزرگتر را ..............
موضوعات مرتبط: درس بیست و هفتمین هنر پیشه سینما جوليا رابرتز ، ،
برچسبها:
سبکهای نمایش (styles)
فهرستهای سفارشی (Customized Lists)
فهرستها (Lists)
دکمهها
صفحهبندی (layout)
واحدهای اندازهگیری
اشکال زدایی (debug) برنامه
درک امنیت و اجازه ها (permission)
ساختن و استفاده از منابع (Resources)
استفاده از مفاهیم ضمنی (implicit intents)
استفاده از مفاهیم آشکار (explicit intents)
ساختن و مدیریت فعالیت ها Activities یک برگرفته شده از AndroidCode.ir
کار کردن با AndroidManifest.xml
ایجاد پروژه و درک ساختار آن
نمای کلی از توسعه اندروید
آماده کردن دستگاه اندروید (گوشی) برای توسعه
مراحل نصب «ابزار توسعه اندروید» ADT در ایکلیپس
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی ویندوز
مراحل نصب ایکلیپس (Eclipse) روی مک